سلوک یک سیاستمدار ودانشمند با خانواده اش

شماره(199) چهارشنبه (14) عقرب 1393 / 5 نوامبر 2014

دکتور نعمت ا لله پژواک پدر پروین پژواک مینویسد:
«زمانی که پروین جان دخترم، با همایون جان و پدر و مادرش در شهر پشاور زندگی میکردند، ما هم در آنجا اقامت داشتیم. من طبق عادت صبحانه به قدم زدن برای دو تا سه ساعت بیرون میرفتم و گاهی از کوچۀ خانه پروین هم میگذشتم.
وقتی که قریب منزل او میشدم هرگز نمیتوانستم بدون گرفتن احوال مختصر پروین بگذرم. بناً دروازۀ خانه شان را تک تک کرده با پروین و بعضاً با دیگر اعضای خانواده همایون جان میدیدم.
یک روز پروین به من گفت: پدر از لطف تان تشکر اما نباید به خود اینقدر زود زود زحمت دیدن مرا بدهید.
در آن روز من این فرد را گفتم:
چون روم از کوی تو؟
بی دیدن این روی تو!
۲۵ میزان ۱۳۷۲/شهر پشاور»
تصویر: پنج شاخه گلاب سفید بر خاک پدرم از سوی ما پنج فرزندن با یاداشتی که این بار من با دل سوخته از محبت از او میپرسم:
پدر!
چون روم از کوی تو؟
بی دیدن این روی تو!Ÿ
پ.پ
۸ عقرب ۱۳۸۸/ویرجینیا10749256_738207819602456_1507840007_n

hozhabr

parwin

p-pazhwak

پاسخی بگذارید

