یک رود خواهشـــــم

شماره ( 207) چهارشنبه ( 10 ) جدی ( 1393) / ( 31 ) دسمبر ( 2014)

10881534_807739842630112_3526770604397372154_n
یک رود خواهشم،
یک دل نوازشم.
یک سینه غرق مهر،
یک جان نیایشم.
در شرق زاده ام،
در کشور بهار ،
آنجا که عشق توست،
در شعر آبشار.
بیم زوال نیست،
آنجا به غربتم،
یاد تو می برد
تا پای تربتم.
در عمق دیده ام،
مرغ نگاه توست.
باز آیی جان من،
اینجا پناه توست.
در چشمه های چشم ،
جوشد زلال عشق.
پرواز میکنم سویت،
به بال عشق.
ای آخرین سرود ،
در اوج عشق من.
آهنگ من نمایی،
از موج عشق من
راضیه شریفیان
از صفحه فیس بوک سمرقند و بخارا

پاسخی بگذارید

